Profile..... Shop..... Gallery..... Facebook..... Instagram.....Shop Location..... Flickr.....News

Wednesday, May 6, 2009

Vintage wire corner shelf (miniature)

Another miniature item to be put in to my new dollhouse, a vintage wire corner shelf.
i like to give it a little touch of rustic, just a little.

一直以来很少尝试铁丝的东西,做木制家具也有点提不起劲了, 所以尝试作了铁架,应该还ok 吧。


size:11.5cm height





painted with layers of creamy white arcylic and some black acrylic to make the rustic effect.
整个架子涂了好几层的压克力颜料, 然后再弄一点黑色, 弄成像是漆剥落的样子。




屋子内部的墙壁我换了浅蓝绿色, 因为觉得好像太白了。
然后因为这个星期六就是娃娃屋小展了, 所以没有什么时间update了, 所有的东西都会在活动过后才update了:)

如果大家对娃娃屋有兴趣的话可以来和我们见见面, 聊一聊, 现场我们也会作一些教程类还有材料买卖哦。

活动细节:

we are having our first dollhouse miniature exhibition this coming sat and sun, details

date: 9 &10 May 2009
Time: 11am to 8pm
Venue: central market annexe







6 comments:

  1. 这个架子很漂亮~
    等着你把照片update上来。
    我最近在收集资料,打算做一个大型点的娃娃屋。

    ReplyDelete
  2. 看你们做的都好漂亮哦~
    我也想做...

    ReplyDelete
  3. 嗨美女,我就是今天来也匆匆去也匆匆的doinkdoink啦~~~

    我已经把你们今天的一些活动图放上去我的blog了,希望大家以后多多联络,让我为你们做更广泛的推广!!

    本土手制品加油! ^^

    ReplyDelete
  4. tako!谢谢你!我真的很可惜没有进到!酱多高手做的娃娃屋及手作没得看到!没得摸到!太可惜了!!muck muck muck!!献你几个吻!!嘿嘿~等看你们的照片哦~

    ReplyDelete

Thank you very much for your words :)