Profile..... Shop..... Gallery..... Facebook..... Instagram.....Shop Location..... Flickr.....News

Tuesday, July 14, 2009

Are you done yet?




a little hand embroidered pattern at the bottom of the sweater.


Audrey it's taking a serie of photos, it's been taking too long and she is tired.

I'm so sorry Audrey, you have done a great job^^ let's call it a day:)

Audrey 拍照拍得累了^^ 耐不住发了牢骚

15 comments:

  1. 啊~这个AUDREY我很喜欢啊,因为她冷冷酷酷的样子,衣服的造型也很简洁。

    ReplyDelete
  2. haha,你的audrey很“串”哦。。

    ReplyDelete
  3. 我很喜歡這個造型~﹗因為比較穩重的感覺~

    ReplyDelete
  4. 嗨,你好。
    我是从朋友的部落格上看到你的,
    所以进来探一探头。
    你真的有一双巧手!^^
    你的手工艺品都好可爱哦!
    很有自己的想法。。。

    ReplyDelete
  5. 你做公仔很可愛,還有,有d似你~

    ReplyDelete
  6. this is so adorable! great job! :)

    ReplyDelete
  7. thank you everyone! ^^
    谢谢大家!^^

    attakaka, 是啊XD 也有人这么说过XD

    云的天空,你也好^^

    ReplyDelete
  8. 亂打亂撞來到你的blog, 看到這個公仔, 真的好美好簡約! 我相信我以後都會常來啊^o^?

    ReplyDelete
  9. Onon^^
    halo 谢谢来访^^
    刚刚也去了你的部落格想要给你的狗狗留言但是好像留言那里有问题哦, 留不到, 你的狗狗超超可爱!!!!! XD

    ReplyDelete
  10. 可以和妳訂制娃娃嗎?
    我有一些卡通的人物,
    想找妳幫我制成娃娃。
    如有意思
    請 email 我: kenneff98@hotmail.com

    謝謝!喜歡妳的手工。

    ReplyDelete
  11. hi S8j:)

    谢谢^^
    对不起我暂时没有接定制哦,真的很对不起>__<

    Dear Paola,
    thank you! so nice to have you here^^

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Thank you very much for your words :)