Profile..... Shop..... Gallery..... Facebook..... Instagram.....Shop Location..... Flickr.....News

Sunday, August 1, 2010

Mail art


I saw this  from Booooooom!  ( I have to count the 'o' to type the word) =口=
I found it very interesting and fun, so me and my friend hoyoyi decide to give it a try.
Although I am very curious about how the post officers will react when they see this kind of mail, 
but I really don't have the guts to approach to the counter and hand it over personally, so I decided to just buy the stamps and paste it on and then throw it into the mailing box quiet and secretly.

--------------------------

在 Booooooom! 看到有人这样玩 , 所以想试试看。

但是到最后我还是没有种没有勇气大剌剌的亲自交邮件给邮局里面的人因为:
我不想他们问长问短 (我和邮局的人关系还不错每次去都必聊一下,如果不是很繁忙的时间我们还会聊一阵子有时候的确会惹后面在等的人不爽(啊我也不想的是他们拉着我要聊啊各位)) 所以最后我觉得明天去邮局假假问一下普通邮件的邮费是多少然后自己再double top up那个邮费然后静悄悄的投进邮箱,我偶尔会窝囊废。

10 comments:

  1. 行得通吗?因为邮局有规定信封的款式耶!期待答案..:p 普通的邮费是rm0.6..如果要安全起见,你就贴rm1的罗!

    ReplyDelete
  2. 不错的信封~很特别~

    ReplyDelete
  3. RM 0.60 是 standard mail....RM 1 应该安全一点。。。如果是pos laju就没有问题

    ReplyDelete
  4. 這個令我想起PUAL SMITH的粉絲也是直接將郵票貼在物件上直接寄出呢~

    ReplyDelete
  5. 觉得这样寄international很不错,可以省略x-ray scan。不知道会不会被kastam记黑名单 XD

    ReplyDelete
  6. 真的很漂亮~~我很喜歡這樣郵寄方式~~簡單有不用scan
    不過還是擔心郵寄時候會被拒絕不然就是postman弄不見

    ReplyDelete
  7. 好棒哦。。。可以防水。谢谢分享哦
    会不会Mr PosMan 看到你的作品,忍不住也要跟你购买?

    ReplyDelete
  8. 我也很喜欢这种邮寄方式~超级可爱的说!!~~~~

    ReplyDelete
  9. o this is a lovely and cute one...
    i guess this is a good attempt to see how they react :D

    ReplyDelete

Thank you very much for your words :)